Благодійний фонд «Карітас Радехів» спільно з МБФ «Карітас України» прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Благодійний фонд «Карітас Радехів» спільно з МБФ «Карітас України» гарантує, що люди, яких ми обслуговуємо та супроводжуємо, громади, партнери, волонтери та співробітники мають можливість повідомляти про будь-які виявлені недоліки, занепокоєння чи порушення норм поведінки, застосовуючи для цього відповідні, безпечні, доступні та конфіденційні канали.
Скаргу можна подати щодо наступного:
Неприйнятна поведінка співробітників, стажерів, волонтерів, консультантів, постачальників та партнерів мережі Карітасу України.
Фінансові питання, такі як зловживання коштами, шахрайство, корупція або конфлікт інтересів.
Експлуатація та зловживання.
Домагання, будь-які типи фізичного чи психологічного насилля.
УСІ СКАРГИ БУДУТЬ РОЗГЛЯДАТИСЯ ІЗ ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ!
Як надати зворотній зв’язок?↓
Ви можете повідомити про випадок зловживання або експлуатації чи фінансових зловживань за допомогою встановлених каналів зворотного зв’язку:
Гаряча лінія прийому скарг 0800 406 506 (Пн-Пт: 11:00 – 16:00)
Електронна скринька feedbank@caritas.ua
Онлайн-форма на сайті в розділі «Убезпечення» caritas.ua/sfg/
!!! НЕОБГРУНТОВАНІ ЗВИНУВАЧЕННЯ ТА НАКЛЕП ТЯГНУТЬ ЗА СОБОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ
#Карітас#КарітасРадехів#Україна#гуманітарна_допомога#Caritas#CaritasRadekhiv#Ukraine
Tags: #ВПО #Карітас Радехів